مقالات من
مقالات حوزه مذاکره
مذاکره کننده حرفهای باش
اصول اولیه مذاکره
پیش از برگزاری هر جلسهای باید یکسری موارد رو از قبل بررسی کرده باشید مهترین مساله بررسی سایر گزینههای شما در صورت عدم موفقیت در اون مذاکره هستش (موفقیت یا عدم موفقیت در اون جلسه چقدر روی سرنوشت فعالیت شما اثر خواهد گذاشت ؟)
درخواست کنید مخاطب خودش یا شرکتش رو معرفی کنه (ترفند مذاکره ۱)
درخواست کنید مخاطب خودش یا شرکتش رو معرفی کنه (ترفند مذاکره ۱) ترفند اول: در همون ابتدای جلسه با کمال احترام از طرف مقابل بخواهید خودش یا شرکتش رو معرفی بکنه !!! به همین راحتی در ذهن ناخداگاه ما فقط کسی که بالاتر از ماست حق داره در مورد شخصیت و هویت ما سوال کنه،
دستهبندی افراد در مذاکره بر اساس منطقگراها/ عرفگراها/ عاطفیها
بر اساس پارامترهای بسیاری میشه افراد رو در مذاکره تقسیم بندی کرد ولی در این مقاله میخوام یه دسته بندی خیلی ساده داشته باشیم که به شدت موفقیت شما رو در مذاکره تضمین خواهد کرد: دستهبندی افراد در مذاکره بر اساس منطقگراها/ عرفگراها/ عاطفیها الف) افراد منطق گرا ب) افراد عرف گرا ج) افراد عاطفی
مقالات حوزه بازار
بازار رو باید مثل کف دستت بشناسی تا تو کسب و کارت موفق بشی
صفر تا صد مشاوره بازاریابی و فروش
در این مقاله میخوام تجربیات خودم در استفاده از مشاوره بازاریابی و فروش رو به اشتراک بذارم. مواردی که بررسی میکنیم : مشاور خوب چه ويژگیهایی دارد چه مواردی رو در زمان انتخاب مشاور دقت کنیم … مشاور خوب چه ویژگیهایی دارد مشاورین رو ابتدا دسته بندی کنیم مشاورینی که تجربه بالایی دارند مشاورینی که
جواهرات (الماس)
الماس دنیای بزرگی داره، خود من تا زمانی که وارد اون نشده بودم اصلا باورم نمی شد اینقدر پیچیدگی داشته باشه مواردی که در این پست براتون خواهم گفت این موارد هستند: الماس یا به اصطلاح برلیان رو چه جوری بشناسیم هنگام خرید انگشتر و جواهرات الماس دار چه مواردی رو باید بهشون دقت کنید
مقالات حوزه روانشناسی
اصول روانشناسی رو بشناس تا تعامل با افراد برات شیرین بشه حتی تعامل با دیوانه و احمقترین افراد
طرحواره درمانی
طرحواره درمانی رو جدی بگیرید همه ما بهش نیاز داریم تا خطاهای زندگیمون رو کاهش بدیم. همراه باشید تا در یه سری مقاله به صورت خلاصه و کاربردی مسیر جدیدی برای زندگیمون بسازیم. من اینجا به عنوان یه محقق آنچه خودم درک کردم از طرحواره درمانی رو توضیح خواهم داد. قطعا من روانشناس یا روان
درخواست کنید مخاطب خودش یا شرکتش رو معرفی کنه (ترفند مذاکره ۱)
درخواست کنید مخاطب خودش یا شرکتش رو معرفی کنه (ترفند مذاکره ۱) ترفند اول: در همون ابتدای جلسه با کمال احترام از طرف مقابل بخواهید خودش یا شرکتش رو معرفی بکنه !!! به همین راحتی در ذهن ناخداگاه ما فقط کسی که بالاتر از ماست حق داره در مورد شخصیت و هویت ما سوال کنه،
دستهبندی افراد در مذاکره بر اساس منطقگراها/ عرفگراها/ عاطفیها
بر اساس پارامترهای بسیاری میشه افراد رو در مذاکره تقسیم بندی کرد ولی در این مقاله میخوام یه دسته بندی خیلی ساده داشته باشیم که به شدت موفقیت شما رو در مذاکره تضمین خواهد کرد: دستهبندی افراد در مذاکره بر اساس منطقگراها/ عرفگراها/ عاطفیها الف) افراد منطق گرا ب) افراد عرف گرا ج) افراد عاطفی
تجربیات کاری من
خیلی جاها کار کردم تا فهمیدم کار کردن یعنی چی، هنوز خیلی راه مونده تا پخته بشم
فعالیتها و همکاریهای من
دانش پژوهان نوآور (پروژه تحقیقات بازار برای شرکت نفت سپاهان) اولین شرکتی که برای کار رفتم این شرکت بود. سال اول ارشد بودم و تازه دوره MBA رو ثبت نام کرده بودم. شرکت پروژه تحقیقات بازار شرکت نفت سپاهان رو گرفته بود و نیاز به کارشناس داشت. تجربیات خیلی خوبی برای طراحی سوالات تحقیقات بازار