صفر تا صد مشاوره بازاریابی و فروش

در این مقاله می‌خوام تجربیات خودم در استفاده از مشاوره بازاریابی و فروش رو به اشتراک بذارم.

مواردی که بررسی می‌کنیم :

  • مشاور خوب چه ويژگی‌هایی دارد
  • چه مواردی رو در زمان انتخاب مشاور دقت کنیم

مشاور خوب چه ویژگی‌هایی دارد

مشاورین رو ابتدا دسته بندی کنیم

  • مشاورینی که تجربه بالایی دارند
  • مشاورینی که دانش بالایی دارند

به ندرت می‌شه کسی رو پیدا کرد که هم تجربه بالایی داشته باشه و هم دانش علمی و آکادمیک داشته باشه پس اول از همه باید مشخص کنید نیاز شما کدوم دسته است؟

اگر شما دانش کافی از بازار دارید و به قول معروف سالیان سال خاک اون بازار رو خوردید بهتره از افراد آکادمیک استفاده کنید تا تجربه شما رو بهش چارچوب بدند. در این شرایط یا شما باید خیلی باهوش باشید یا مشاور تا این چارچوب دادنه به خوبی انجام بشه و در حینش کلی روش‌ها و متد‌های خلاقانه کشف بشه

اگر شما تازه کار هستید در اون بازار شما فقط نیاز به مشاور با تجربه در همون زمینه فعالیت دارید. دقت کنید حتما مشاوری که می گیرید در همون زمینه فعالیت هر چند مختصری کرده باشه وگرنه شما رو به گمراهی آشکار هدایت می‌کنه😁😁😁

به چه مواردی رو در زمان انتخاب مشاور دقت کنیم

یه مشاور خوب توانایی حرف زدن بالایی داره و خیلی سریع مثال‌های زیادی از روش‌های فروش و بازاریابی براتون می زنه ولی مراقب باشید گول حرف زدن و استفاده از کلمات خارجی مشاورین رو نخورید
این کلیپ رو ببینید دیدنش خالی از لطف نیست 😁😁

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا